Thursday, November 4, 2010

Angan2 aku, Sape Kesah???











" Terasa segalanya
Sempurna tak bercela
Lihat dari hati
Bukannya diri
Bagai puteri menanti putera
Kasih.... Antara kita...... "

mendalam tak MAKSUD ayat di atas??

Well... Aku baru je dpt tgk habis citer scseto... ahahah... selama ni, ade je kat lappy ni, tp x pena bukak pon...

Then ade 1 part dlm movie tu yg mainkan lagu di ats... ahahah...

sekarang... asl aku bukak citer tu je, aku trus 4ward g part tu... juz 2 hear the song.. so nice~ so arrogant... kah3x...

tu la tu.... dunia aku penuh ngan angan2...

Sebenarnya dr kecik lg aku angan2 nk jd stewardess... sebab, 2je job paling sopan bg wanita utk trus berada dekt dgn awan...

tp... malangnya..... ketinggian aku tak mencapai tahap & serupa dgn saiz...ahahha

Tp... aku bersyukur.... sebab... aku dh jd future teacher.... bile aku dh grade, aku kuar sebgi Real Teacher & aku bole travel sne sni... at least aku dpt nek bhn yg cecah awan... ahahah...

2ndly, aku juge teringin nk kawen ngn mamat yg hensem, putih, medium tinggi n so on~

tp... bile aku dh besar, baru aku sedar... kita patot cermin diri dulu... sebab... org kate ...ukur baju d badan sendiri... bru kita taw saiz kita mcm mana kan..ahahah

walaupun bgtu....aku masih mengharap gak aku dpt karekter lelaki mcm tu...tp i2 sampingan ok?? yg dominant nya ialah BERIMAN & BERAMAL SOLEH.... bru bole didik ank2 aku...ahaha

Lastly, dr kecik aku nk sgt jd ank org kaya, dpt shoping, umah besau, duit poket belambak, kete ferrari.. emm ape lg?? kwn rmai... pastu aku bole wat rumah orphanage ngn oldfolk gne duit tabung ( duit sumber bpk aku bg) ... ha...tu la cita2 aku....

tp bak kata org jugak lg... tgk la diri tu dulu...family ko alhamdulillah je... tak capai tahap kaya pon...

tp aku ta kesa...aku nk crik duit aku, pastu buat umah2 yg aku idamkan tu.... bakal2 org tua & ank yatim, marilah sama2 tolong aku gapai impian aku ne.... aku nk korunk pon dpt hak sama cam aku.... OK??

salam syg,
fafa

No comments: