Monday, November 8, 2010

Elaun Dh Mai Dh. :)

Today is Tuesday... ok, elaun dh masok... ahaha.. Satisfy! Seronok gak elaun dh dpt... At least aku bole rancang shopping aku..ahahaha..

Pagi ni aku bgn, ttbe aku ase nk kuarkn sebjibik kete lak.. tah, tak taw npe...tp... duit aku x cukup.. mcm mane tu???

And... aku tlh fikirkan mengenai 'bisnes' yg lecturer kami plankan utk kami... aku ase aku kne join bnda 2..at least aku ade money income sampingan..

aku tanak ar depends sgt kt mak bpk aku... aku dh besar, kne cri duit sndri... tp... skrg ni, aku kne bergantung ngn dorg dlu, terpakse la tebalkan mke..ahahah... 2la...susah sikit la klu kite ne seorg yg nk hidup mewah... semua nk bli... haih.....

ok.. elaun tamat di situ...




( Cerita lain)


Kak Ros ske tgkp gmba.. smpkan dia sggp bli kamera
Canon DSR tu yg harge cam nk mati katak tu klu nk dpt... fuh! byk duit dia bai...ahahaha...

T
hen...suatu hari pada bln September, kiteorg g KLCC.. sje je jln2.. tgk2 mercu kebanggaan Malaysia..

Kemudian, kiteorg g isi perot kt francais 3 abjad tu.. ahahah...
then Kak ros mle snap gmba... aku pon posing la....

Tp... ade 1 gmba 2 dia amek tem aku nk mkn, n time 2 aku tak prepare, tak posing, smua aku x buat, yg hanya aku buat adalah mencubit aym yg nk d masokkan dlm mulot...hahaha tp kan,aku mmg ske gler gmba 2... mmg natural... pandai Kak Ros amek....ahahaha...

No comments: